Dag 5 - Reisverslag uit Accra, Ghana van Charles, Ellen, Maxime, Azariah Klu - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Accra, Ghana van Charles, Ellen, Maxime, Azariah Klu - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Charles, Ellen, Maxime, Azariah

Blijf op de hoogte en volg Charles, Ellen, Maxime, Azariah

03 Februari 2023 | Ghana, Accra

Vandaag zijn we de stad in geweest om wat dingen te regelen en te kopen voordat we morgen uit de hoofdstad vertrekken en naar oma in Ada, Sege gaan. Daar zullen we de komende weken blijven en gaan de kinderen naar school. We hebben tussendoor nog rondgereden. Azariah is op de foto gegaan in de straat die vernoemd is naar zijn opa, Charles z’n vader. Aan het einde van de middag zijn we naar het strand geweest.

Today we went to town to buy and arrange the last necessary things before we leave the capital tomorrow and go to stay at grandma’s house in Ada, Sege. That’s where we will be staying the coming weeks, the kids will go to school there. We drove around and took pictures at the street sign of the street that was named after grandpa, Charles father. At the end of the afternoon we went to the beach.