Terug naar huis - Reisverslag uit Accra, Ghana van Charles, Ellen, Maxime, Azariah Klu - WaarBenJij.nu Terug naar huis - Reisverslag uit Accra, Ghana van Charles, Ellen, Maxime, Azariah Klu - WaarBenJij.nu

Terug naar huis

Door: Charles, Ellen, Maxime, Azariah

Blijf op de hoogte en volg Charles, Ellen, Maxime, Azariah

29 Maart 2023 | Ghana, Accra

Niet eerder zijn we met zoveel bagage terug naar huis gegaan. Uiteraard met een flinke Ghanese voedselvoorziening (hamsteren!!) maar ook met mooie dingen voor in het nieuwe huis in Engeland. We rijden met twee wagens naar het vliegveld vandaag (onderweg as we speak). De kinderen doen een Japanse powernap in de auto. Rond 22:30 uur zal het vliegtuig vertrekken richting London Heathrow. We hebben het twee maanden enorm naar ons zin gehad. Genoten van de vrijheid, geen stress van werk en mooie dingen gezien en meegemaakt.

Vertrekken is altijd moeilijk, voor Charles omdat hij zijn moedertje moet achterlaten, de kinderen oma en voor mij omdat Ghana zich gewoonweg in mijn hart heeft genesteld.

We have never gone back home with this amount of luggage. Of course we are bringing back the necessary Ghanaian culinary goodies but we also got our hands on some nice items for our new home in England. We are driving to the airport with two cars (on the way as we speak). The kids are taking a Japanese powernap. Departure is around 22:30 local time. We have had a great time the last two months. We have enjoyed the freedom, not having any work related stress and we have seen and experienced wonderful things. Saying goodbye is always difficult, Charles has to leave his mum behind, the kids their grandma and for me because Ghana nestled itself in my heart.