Dag 19 - Reisverslag uit Aburi, Ghana van Charles, Ellen, Maxime, Azariah Klu - WaarBenJij.nu Dag 19 - Reisverslag uit Aburi, Ghana van Charles, Ellen, Maxime, Azariah Klu - WaarBenJij.nu

Dag 19

Door: Charles, Ellen, Maxime, Azariah

Blijf op de hoogte en volg Charles, Ellen, Maxime, Azariah

21 Februari 2023 | Ghana, Aburi

Vandaag zijn we heel vroeg vertrokken richting Aburi Botanical Gardens. De rit erheen was al erg indrukwekkend, vanuit de stad ineens de heuvels in. Het was een prachtige dag. Later zijn we nog langs het Akosombo meer gereden, hebben we kilometers lange velden met mangobomen gezien en zelfs bavianen op de weg.

Today we left early to visit Aburi Botanical Gardens. The drive itself was already impressive, from the city you drive straight into the hills. It was a beautiful day. Later on we drove passed lake Akosombo, drove passed miles of fields full of mango trees and we even saw some baboons on the road.

• 24 Februari 2023 - 08:48

Cindy :

Ja, erg mooi, hé. Wij zijn ook in Aburi gardens geweest.